اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فارس من|پاسخ مدیرعامل مخابرات مازندران به قطع تلفن‌ برخی مشترکان/مشکل نقص اطلاعات است

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران گفت: باتوجه به گزارش‌های رسیده لیست کامل مشترکان را جمع‌آوری و برای حل مشکل به تهران ارسال کردیم که احتمالا قطعی تلفن‌ها روزهای شنبه و یک‌شنبه هفته آینده برطرف می‌شود.

فارس من|پاسخ مدیرعامل مخابرات مازندران به قطع تلفن‌ برخی مشترکان/مشکل نقص اطلاعات است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، «قطع خط تلفن به خاطر پرداخت نکردن قبضی که صادر نشده!» سؤالی بوده که مخاطبان این رسانه در سامانه فارس من خواستار پیگیری آن شدند که در توضیح این سوژه عنوان کردند؛ اخیرآ شرکت مخابرات، خطوط تلفن ثابت را با کمی تاخیر در پرداخت قبض دوره به کلی قطع می‌کند، اما عجیب‌تر آن است که مخابرات شهرستان سودکوه پل سفید و زیرآب خطوط تلفنی را قطع کرده که برای آنها هنوز قبضی صادر نشده است و در نتیجه نه شناسه قبض و نه شناسه پرداختی از آنها به دست صاحب امتیاز تلفن نرسیده است و حتی شماره تلفن آنها در سامانه 2000 شناسایی نشده است.

ماجرا از این قرار است که اخیراً در فصل بهار مخابرات شهرستان سوادکوه ،پل سفید و زیرآب طرح تعویض سیم کارت‌ها و نیز تعویض شماره تلفن خطوط بی‌سیم تلفن ثابت که برای مناطق روستایی از آن استفاده می‌شود، را اجرا می‌کند، در نتیجه همه مشترکان را مجبور می‌کند که برای گرفتن سیم‌کارت‌های جدید با در دست داشتن اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی به مخابرات پل سفید مراجعه کنند.

سوای این موضوع که باید امکانی فراهم می‌شد که در صورت درخواست صاحب امتیاز خط، سیم کارت جدید به نشانی وی پست می‌شد، نه اینکه مراجعه حضوری گاهاً از مناطق دوردست به مخابرات پل‌سفید داشته باشد و نیز اینکه مشترکان چرا باید دوباره تصویر شناسنامه و کارت ملی را برای پرونده‌ای که پیش از این تشکیل شده بود، مجددا به مخابرات ارائه کنند و در صورت عدم تحویل مجدد آنها به آنها سیم کارت جدید نمی‌دادند که هر یک قابلیت پیگیری جداگانه دارند، به پدیده جدیدی که در ادامه شرح خواهم داد برمی‌خوریم و آن اینکه بعد از دو ماه استفاده از سیم‌کارت‌های دائمی جدید، خطوط تلفن بدون صدور قبض قطع شد.

وقتی که برای پرداخت قبض به سامانه 2000 مخابرات مراجعه کردم، متوجه شدم که خط تلفن بنده از طریق این سامانه قابل شناسایی نیست و به عبارتی دیگر در سیستم billing صورتحساب مخابرات تعریف نشده است. بعد که تماس گرفتم اعلام شد که مخابرات پل‌سفید اطلاعات را به درستی در سیستم crm وارد نکرده است و از آنجایی که مشکل بنده برای دیگر مشترکان خطوط بی‌سیم دائمی روستایی نیز به وجود آمده بود.

حال باید مسوولان پاسخگو باشند که چرا تلفن بنده و امثال بنده را برای یک بدهی حدوداً 10هزار تومانی در حالی‌که خود هنوز قبض آن رابه خاطر ناهماهنگی‌های درون سازمانی تعریف نکرده‌اند حدوداً یک ماه است که قطع نموده‌اند و اینکه آیا برای مشتری‌مداری بهتر نیست که بعد از رفع مشکل فنی و صدور قبض، مبلغ آن را صفر کرده و تلفن را وصل کنند؟ 

البته اینکه در عصر ارتباطات چرا باید برای دریافت سیم‌کارت جدید از روستای خود و یا شهرستانی دیگر، مراجعه حضوری و تحویل مجدد مدارک می‌داشتیم خود سوال دیگری است که باید مسوولان پاسخگو باشندو این گمانه را بوجود می‌آورد که کارکنان مخابرات، پرونده‌های قبلی مشترکان را به درستی بایگانی نکرده‌اند و برای بازسازی بایگانی خود دوباره از آنها تقاضای مدارک کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: باتوجه به گزارش‌های رسیده لیست کامل مشترکان را جمع‌آوری و برای حل مشکل به تهران ارسال کردیم که احتمالا قطعی تلفن‌ها روزهای شنبه و یک‌شنبه هفته آینده برطرف خواهد شد.

رسول علی اصغر‌پور افزود: حتی حدود 12 نفر از مشترکان شماره تلفن‌ها را به بنده اعلام کردند که به‌صورت دستی به تهران اعلام کردم.

وی با بیان اینکه مشکل به وجود آمده به‌دلیل نقص اطلاعات بوده است، تصریح کرد: در سامانه جدید تمام اطلاعان افراد ازجمله نام، آدرس و کدملی باید مطابقت داشته باشند درصورت نقص اطلاعات نسبت به قطع تلفن اقدام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با اعلام اینکه قطع ارتباط نداشتیم، خاطرنشان کرد: بلکه دلیل قطعی نقص در اطلاعات است.

انتهای پیام/86034/ع/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول